מדיניות משלוחים ואספקה
מדיניות משלוחים ואספקה
אנו מבצעים משלוחים בכל רחבי ישראל.
כללי: בהזמנת מוצרים – המשלוח הינו עד הבית וללא עלות נוספת.
זמני אספקה
- ימי עסקים: ימים א'-ה', למעט חגים ומועדים.
- זמן אספקה: אנו שואפים להביא את המוצרים עד יום לפני ערב ראש השנה (כ"ח אלול), ייתכנו חריגות עד ל-ח' תשרי.
- המוצרים יסופקו ישירות לכתובת שנמסרה במעמד ההזמנה.
תנאים חשובים
מסירת כתובת מדויקת
- יש לוודא מסירת כתובת מדויקת למשלוח.
- המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות לכתובת שמסרתם בתהליך רישום קנייתכם באתר או בהזמנה הטלפונית.
- ככל ומוצרים לא יגיעו ליעדם בשל פרטים שגויים, משלוח חדש יחויב בדמי משלוח של 29 ₪.
- ככל ומוצרים לא יגיעו ליעדם בשל טעות חברת המשלוחים, החברה תישא בעלויות משלוח חדש.
תנאי אספקה
תלות במלאי ואישורים
- האספקה כפופה למלאי זמין ולאישור חברת האשראי.
- יובהר כי ייתכן שמוצר מסוים מוצג באתר, אולם מסיבה כלשהיא לא ניתן לספקו ו/או למוכרו.
- במצב כזה הסכום ששולם על הפריט החסר יוחזר במלואו.
שמירת זכויות החברה
- החברה שומרת את הזכות לשנות את תנאי ומחירי המשלוח מעת לעת.
- שינויים יפורסמו באתר ויכנסו לתוקף מיד עם פרסומם.
מדיניות החלפה ומשלוח
לפרטים מלאים על החלפת מוצרים ועלויות משלוח בהחלפות, ראו מדיניות החזרות והחלפות.
- עלות משלוח להחלפה: 29 ₪.
- ההחלפה תתבצע דרך פנייה לשירות הלקוחות בערוצי התקשורת הבאים:
- דוא"ל: office@fineline.org.il
- צור קשר באתר: https://fineline.org.il/contact-us/
- טלפון: 073-3456500
- שעות פעילות: ימים א'-ה', 9:00-16:00 (לא כולל חגים ומועדים).